Welkom op mijn reisblog!

29 april 2012

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reis. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste reisverhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

fotoNog zeven nachtjes slapen.... Vanmorgen heb ik een promotiepraatje mogen houden in de Gereformeerde Kerk van Koudekerk. In de komende maand wordt er o.a. gecollecteerd voor onze stichting. We kunnen misschien zo'n 500 euro tegemoet zien, prachtig! De eerste spullen voor de school zijn aangeschaft. De rest koop ik op Bali en Lombok.

Foto’s

6 Reacties

  1. Reislogger:
    22 april 2012
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Linda van Beusekom:
    29 april 2012
    Nu staat je eerste blog erop! Goed gelukt Kees!
    Deze week gaan we voorbereiden en dan zondag uitzwaaien!
    Groetjes en een kus.
    Linda
  3. Els de Greef:
    30 april 2012
    he kees, het ziet er goed uit ,was het maar vast zover.groetjes els
  4. Iris:
    4 mei 2012
    Ziet er goed uit pap!
  5. hilda:
    5 mei 2012
    Kees,
    Volgens mij, (maar ik kan me vergissen) heb je je profiel iets jonger gemaakt als dat je bent. Fout.. alleen vrouwen mogen ietwat liegen over hun leeftijd, dat weet je toch?;)
    Succes!!
  6. Linda van Beusekom:
    6 mei 2012
    Hoi Hilda, hahahaha, ik heb het even voor hem gewijzigd... Je weet wat een computer-nerd hij is....