selamat makan1
12 mei 2012 - Labuhanbajo, Indonesië
Deze foto werd gemaakt op 12 mei 2012 in Labuhanbajo, Indonesië met een Canon Eos 1000D.
1 Reactie
-
Els de Greef:13 mei 2012hoi kees, het gaat nog steeds naar wens he. fijn joh. groetjes els.
12 mei 2012 - Labuhanbajo, Indonesië
Deze foto werd gemaakt op 12 mei 2012 in Labuhanbajo, Indonesië met een Canon Eos 1000D.