hoezo, lekker rustig._._._

14 mei 2012 - Labuhanbajo, Indonesië

hoezo, lekker rustig._._._

Deze foto werd gemaakt op 14 mei 2012 in Labuhanbajo, Indonesië met een Canon Eos 1000D.